Tuesday, January 29, 2013

Mis on minu käekotis? ...ehk ära seda järgi tee!

Ma olen saanud blogisse mitmeid vahvaid küsimusi - milline näeb välja minu päev? Mis peitub minu kosmeetikakotis? Millised on minu ilurituaalid? Mis on minu käekotis? Just viimasele küsimusele saavad uudishimulikud täna vastuse. 

See kollane päikesekiir pildil on viimasel ajal minu igapäevane kaaslane. Kuna päike veel täies hiilguses ei paista, siis on mul suur kollase värvi nälg ja see Michael Korsi nahast kott on minu jaoks soe doos igasse päeva. Disainerkottide juures võlub mind just see, et pealtnäha väike käekott mahutab tohutult palju.


Kraamisin stuudios oma kotist välja asjad, mis sinna möödunud nädalaga olid tekkinud ja pehmelt öeldes on see postitus järjekordne tõestus, et mõningate naiste käekotisisu on üsna tühine. Huvitav, kas see kõneleb naisest endast? Nii. Alustan algusest. Kõige esimesel pildil poseerivad uhkelt Elizabeth Ardeni huulepulk "Coral 07" ja Sally Hanseni küünelakk "Gilded Lady". Mõlemad minu semud - nii heas kui halvas. Küünelakk on kuldne ja huulepulk peidab endas pärlmutrit. 


Lisaks küünelakile ja huulepulgale, kes niisama käekotis uitlesid, leidsin veel teisegi laki. Christian Diori "Tutu" - ilus ja hele toon. Suveks loodud. Miks peitus minu käekotis lisaks ühele küünelakile veel teine? Sellele küsimusele oskan ise kõige vähem vastata. Kui nüüd argisemaks ja asisemaks minna, siis üks, milleta ma kodust ei lahku, on minu Pucci rahakott. Mulle meeldivad Pucci mustrid ja see rahakott on mul juba mõnda aega kasutusel. Teine, asendamatu asi on telefon ja seal taamal piilub minu helesinine märkmik. Tuubis olev huulepalsam on Decleorilt. Kui ma peaks oma käekotist veel midagi asjalikku leidma,  on selleks minu Acca Kappa juuksehari ja kuldne juuksepael. Viimasega saab teha kolme-minuti soengu - see käib kiirelt ja mugavalt. Kirjutasin soengust läinud aastal SIIN. Asjalikud asjad ongi üles loetud. Ah jaa. See väike peegel on ka vahva. Vaata, kui kavalalt ta alumisel pildil Acca Kappa juukseharja kirja peegeldab.

FOTOD: Meisi Volt

 Millest viimane kaader kõneleb? Sellest, et kunagi oli mul kelmika ja kuldse korpusega täidetav lõhnapudel, kuid nagu näha - kuldne korpus on kaduma läinud, kuid sellest ma suurt ei hooli. Mulle meeldivad väikesed lõhnapudelid, mida saab täita, sest kes ikka suurt lõhnaõli kaasas kannab? Pildil on veel sinine kaelakee ja sõrmus, mis jäid fotostuudios pildistamiselt üle. Ja lõpuks veel minu kosmeetikakott. Mida see sisaldab? See on juba hoopis teine peatükk. Mis ma lõpetuseks end kaitseks öelda oskan? Võibolla võtan end kunagi kokku ja minust saab korralik inimene. Võibolla mitte.

SHARE:

15 comments

  1. Väga ilus käekott ja hea postitus! :)

    ReplyDelete
  2. Kott on vapustavalt ilus, tekkis kohe äratundmine, st väga minulik :) Sisul ka viga pole :p

    ReplyDelete
  3. Tõelise naise käekott kogu oma kaunis hiilguses ja sisus. Minu uudishimu sai nüüd veidiks ajaks rahuldatud :) Mulle meeldivad sellised postitused! Ehk näitad meile ka enda kosmeetikakoti sisu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikka näitan. Aga võibolla ühe teises blogis :)

      Delete
  4. minu arvates väga soliidne käekoti sisu, sa oled tõeline daam selle sõna kõige paremas mõttes :)
    kuii ma peaks enda oma laiali laotama, poleks vist häbil otsa ega äärt :D ka minul on üks michael korsi käekott, see on küll pisike ja mahutab lisaks rahakotile ühe huuleläike kuid kvaliteet on võrratu!
    meigikoti sisusse piilumist ootan ka väga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nüüd tegid mind uusihimulikuks, Miss K. Palun näita oma käekoti sisu. Ja Sinu kosmeetikaotti tahaks ka piiluda.

      Delete
    2. meigikoti sisust ma tegelikult juba kirjutasin :)
      aga eks ma kogun julgust ja ehk tuleb ka käekoti sinu... kui sa oma meigikotist kirjutad ;)

      meenus veel, et lubasid teha postituse sellest, kuidas oma juukseid lokki keerad... palun kirjuta, mul hetkel lokimaania aga oskuseid napib :)

      Delete
    3. No näed siis - jääb nii - minu kosmeetikakott sinu käekoti vastu :) Jah, lokkidet ja rullidest tuleb eraldi postitus. Kuid varu kannatust! Küll aga on siin pisut infot lokivedelike kohta: http://stellaarium.blogspot.com/2012/03/vallatud-kurvid-mu-peas.html

      Delete
  5. oo, ka mulle meeldib väga see härra Michael! väga tahan kiita ka piltide presentatsiooni: väga professionaalne ning hoopis teistlaadi kui muidu! mõnus postitus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :) See on üks kõige kiirem pildiseeria olnud. Viimasel hetkel kuhjasin oma koti kandikule ja viis minutit hiljem olime stuudiost juba läinud :)

      Delete
  6. Apppii! Ei tohi nii teha! Aga mina räägin siin sellest imelisest sinepikollasest kotist! Ma nii armastan seda värvi juba mõnda aega! Ei teagi, miks, aga ühel hetkel hakkas mind iga kord sinepikollaste riiete-aksessuaaride poole tõmbama, kui vähegi mõnda poodi sattusin. Nüüd on mul täielik nõrkus. Vahet pole, mis, aga kui see on sinepivärvi, vaatan sellele ikka päris kaua järgi. Isegi kui see on kellegi teise seljas/käes :)

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig