Sunday, January 27, 2013

Pühapäev. Pühade ilu.

Pühapäev on minu jaoks püha. Selline mõnus ja rahulik päev, kui üritan pikalt magada, midagi eriliselt head süüa teha ja perega olla. Kuid vahel on taevalik omaette lugeda või lihtsalt uusi ja vanu ajakirju lapata. 

Pakun sel pühapäeval sulle võimalust piiluda ilulehekülgi, mida toimetan ajakirja Pulss jaoks. Need naistele pühendatud leheküljed ilmusid läinud aasta detsembris ja sel puhul kroonisid ilukülgi tooted, mida passiks hästi kingikotti pista. Kuid need samad kosmeetikumid ja lõhnad sobivad tegelikult igasse päeva ja iga sündmuse puhul. Loodan, et sa saad siit ideid ja inspiratsiooni. Millised on need tooted, mida sina endale nendelt kahelt leheküljelt kõige enam ihaldad? Või oled sa midagi juba enda jaoks leidnud ja kasutanud? Muljeta julgesti kommentaariumis.


SHARE:

8 comments

  1. Kaunis kujundus. Sinu küsimusele vastates: tahaks kõike! Ma ei teadnud, et Versacel on uus lõhnaõli "Vanitas" - tuleb poodi uurima minna. Praegu on mu lemmik "Crystal Noir". Serge Lutensi on käinud Lõhnatoas nuusutamas, nagu sa kirjutad: Lutens juba oskab. Edu sulle selles ametis! Lisette xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. Muide, Serge Lutensil on väljas uus parfüüm "La fille de Berlin" ja minu Instagramis leiab sellest ka väikese pildi juba. Loodan, et saan ka Versace uudistega õige pea lugejad kurssi viia :)

      Delete
  2. Dior Addicti huulepulgad on imehead ja samamoodi OPI lakid. JOIK-i küünaldest ei tasu rääkima hakatagi... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anna, kas Sa oled James Bondi OPI sarjaga juba tutvunud? Seal on täiuslikke toone ;)

      Delete
  3. James Bondi sari on minu meelest ka nii ägedaid toone täis. Kõiki tahaks! Aga nii-nii väga tahaksin siiski seda Live and Let die - see tundub oma olemuselt suisa minu nime karjuvat! nii et loodetavasti maandub see varsti ka minu küünelakikollektsioonis. TBS Cranberry Joy sari on samuti suur lemmik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu lemmikuim Bondi sarja küünelakk on "The Spy Who Loved Me" - punane ja igati šikk. Kuid "Live and Let Die" sarnane on veel ka teine OPI lakk "Lucerne-tainly Look Marvelous", aga see on pigem pisut hõbedasem.

      Delete
  4. Ei ole tutvunud veel, aga guugeldasin just ja seal on tõesti ilusaid lakke! Mulle meeldib, et selle kollektsiooni valik on üsna süngetes toonides - ma eriline roosamanna ja päikesekollase fänn ei ole. :D

    ReplyDelete
  5. Vaatasin pilte ja silm jäi kõige pikemalt peatuma Joik´i vannitrühvlitele. Kahjuks mul vanni ei ole, seda enam igatsen kuumas vees ligunemist mõnusate aroomide saatel koos küünaldega :) Kuna juba pikemat aega tõbine ja igatsen sooja siis kujutan ette, et kuum vann aitaks tõsta meeleolu.

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig