Tuesday, April 23, 2013

OUTFIT: Me & My Best Date

For years now, I have struck a deal with myself: if I am uncertain about the dress code, I always choose a striped suit. It never fails me. Sometimes I wear a shirt and a tie, sometimes I add colour with a bright top. On these moments, the striped suit is my best date.

Throughout my life, I have had four-five striped suits. That was my choice for the presentation of the OPI collection San Francisco. A suit is also comfy on a journey – whereas I wore high heels to the presentation, I wore the same suit with sneakers, as I roamed the city. The photos were taken by the fashion photographer of Moldova In Style, Julia, and the are taken in the terrace of our hotel, where the OPI Nail Bar was situated. Is’t the view simply adorable?

Juba aastaid on mul endaga kokkulepe - kui ma täpselt ei tea, kuidas mõnel üritusel rõivastuda, valin alati triibulise ülikonna. See ei vea mind kunagi alt. Vahel kannan ka särki ja lipsu, vahel lisan värvika topiga tooni. Nendel hetkedel on triibuline ülikond minu parim kaaslane.

  
Mul on läbi aegade olnud neli-viis erinevat triibulist ülikonda. Kaks neist on mulle rätsep õmmelnud ja ülejäänud olen poest ostnud. Just triibulise ülikonnaga otsustasin ka O.P.I küünelakkide kollektsiooni "San Francisco" esitlusele minna. Ülikond on ka reisil mugav - kui ma presentatsioonil kandsin kõrge kontsaga kingi, siis linna peale läksin sama ülikonnaga, kuid panin jalga hoopis tennised. 


Fotod tegi Moldova In Style moefotograaf Julia ja need on tehtud meie hotelli terrassil, kus asus ka O.P.I Nail Bar. Kas pole hurmav vaade?

Jakk: John Weitz Signature Collection
Püksid: Theory (nendel on praegu väljas väga stiilsed pakkumised, vaata SIIT)  
Top: Express
Kingad: BCBGirls
Kõrvarõngad: Pi-Ret Jewelery Stella On The Moon (vaata SIIT



SHARE:

8 comments

  1. Mind aitavad alati hädast välja kleidid ja pintsakud. Viimasel ajal olen just oma "kleidikogu" täiendanud ning nüüd saab pea igale üritusele-ettevõtmisele vastu minna kleidis. Eriti soosib sellist komplekti praegu järjest soojemaks muutuv ilm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda on küll vaid puhas rõõm kuulda, et sellised ilusad, noored ja tragid tüdrukud kleite kannavad. Nii peabki :) Ja ilm teeb vaid rõõmu!

      Delete
  2. Mõni postitus tagasi, küsisid lugejatelt häid välismaiseid blogijaid. Siin on üks - http://cupcakesandcashmere.com/ Võib-olla oled juba kusis tema tegemistega, aga üle vaatamist väärib see naine küll :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on ka üks minu lemmikblogisid. Emily on nii armas ja ma jälgin teda pea iga päev :)

      Delete
  3. Kui palju sa kaalud? Keha on sul jube ilus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Hea, kui (vähemalt) keha on ilus :D Aga kui kaalust rääkida, siis ma kaalun 48-49 kg.

      Delete
  4. Ma enamasti kannan olukorras, kus ei tea mida selga panna ja tuleb hea välja näha, musti pükse ning panen juurde mõne värvilise pluusi ja vajadusel musta bleiseri peale. Näiteks jubedalt meeldib, kui kannan punast pluusi koos mustaga. Kui vaja saab juurde lisada kontsad ning pärast vahetada tenniste vastu. Sest ma ei suuda kunagi terve üritus käia kontsadega.Must on värv, millega tunnen end alati mugavalt. Suvel muidugi kannan tähtsatel üritustel ilusaid kleite, mida mulle meeldib koguda, sest nii tore on alati imetleda, millised kleidid sul endal on ning nendega uhkeldada teiste ees.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kleidid on ka minu suur nõrkus. Neid on aegade jooksul ikka kappi kogunenud ja ära ei raatsi midagi anda. Ja kui neid hästi hoida, siis käivad aastaid ja aastaid :)

      Delete

Blogger Template Created by pipdig