Sunday, August 11, 2013

Arvustus: Avoni depilatsioonikreem

Ma hakkan alati kõva häälega naerma, kui kuulen reklaame: "Nahk minutiga noorem!", "Kortsud sekundiga siledad!" või nagu sageli ilutooteid kiidetakse: "Vaid mõne minuti ime!". Kuid just mõne minuti imega on tulnud välja Avon. Testisin nende Skin So Soft sarja uut depilatsioonikreemi ja arvustus on sinu ees.

Avoni uuel niisutava kompleksiga mahapestaval karvaeemalduskreemil on kirjas, et seda tuleb nahal hoida kolm minutit ja mitte kunagi kauem kui kaheksa minutit. Olen lugenud foorumitest, kuidas naised on erinevate depilatsioonikreemidega hädas, sest tulemus on vahel suisa olematu. Avoni tootega seda muret pole. Mina saan hakkama nelja minutiga ja seejärel pesen kreemi pisikese svammiga, mis karbis kaasas, maha. Kindlasti kasuta hiljem veel dušigeeli ja veendu, et kreem on korralikult kõikjalt kadunud.

 
Tõhusate depilatsioonikreemide suur eelis on, et nendega saab tõepoolest kõikjalt karvad maha. Raserit kasutades tuleb aegajalt vannitoas jõu ja ilunumbreid luua, et kõik üleliigse reitelt ja säärtelt eemaldada. Nagu selliste toodetega ikka, pead arvestama, et vannitoas valitseb kasutamise ajal ja veel hiljemgi tõeliselt vänge lõhn. Pole ka ime, sest toode sisaldab tioglükolaati ja leelisi. Seega ole iseäranis ettevaatlik, et see silma ei satuks! Minu sääred olid siidsiledad kolm päeva. Minu 125 ml tuubist jagus kaheks kasutuskorraks. 

Kaks soovitust ja küsimus
 

Kui sa kasutad isepruunistuvat kreemi, siis soovitan karvaeemaldustoodet kasutada vahetult enne isepruunistuva peale kandmist. Kui ma esimesel korral oma pudelist jumekaks saanud säärtele karvaeemalduskreemi kandsin, jäin lisaks muule ilma ka päevitusest. 

Kuigi toode lubab kerget niisutust, siis soovitan pärast karvade eemaldamist siidised sääred korralikult kehakreemiga niisutada. 

Ja nüüd küsimus. Milliseid tooteid kasutad sina, et oma kehalt üleliigsed karvad maha saada? Iga vastus on mulle väga oluline ja seda just järgmise Stellarium Boxi koostamise tarvis. Aitäh kõigile, kes võtavad vaevaks vastata!   

Tähelepanu! Stellarium loosib 22. augustil välja Aureni käekoti ja Pilgrimi kõrvarõngad. Kuidas võita? LOE LÄHEMALT SIIT.
SHARE:

12 comments

  1. Siiani olen kasutanud vaid Veet'i tooteid, nii kreemina kui vaharibadena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veet oli pikka aega ka minu suur lemmik. Nüüd jälle uus lemmik. Liisa, sina võitsid Stellariumi mängus kaks Avoni toodet ja homme õhtul saadan võitjatele kirjad välja :) Lihtsalt infoks mainin. Ilusat suve, Stella

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Tere kallis Stella.
    Mina kasutan pesuks enne karvaeemaldus rallit kodusest meest ja suhkrust tehtud koorijat ning peale seda oma kalliks saanud epilaatorit. Nii saan nädalakese siledate säärtega ringi käia. Ainus kurb asi epilaatori juures on see, et alati peab päev enne kuskile üritusele minekut asja ära tegema. Kui aga on vaja ootamatult lühem kleidike selga lükata, siis kasutan mehe habemeajamis vahtu ja oma Venuse siletti.. jalad jäävad väga siledad.

    Päikest,
    Kelli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere, armas Kelli, see kreem võiks olla just selleks ajaks nö. kapis varuks, kui on vaja samal päeval välja minna ja epilaatorit pole jõudnud kasutada. Mul on endal ka RazWari tooted varuks. Need on praegu parimad, mis üldse müügil. Päikest Sullegi, Stella

      Delete
  4. Hey!!!!!

    Ostsin "veet debuit" vaharibasid ning "DepilFruit" bodybikini vaharibasid. Ei tea, kas ei oska kasutada, aga kaasa võtis ainult mõned üksikud karvad ning jättis naha kleepuvaks ja puhastada äärmiselt halb.
    Parim aga on siiani olnud "Eveline just epil" depilatsiooni kreem. Ei eemalda küll juure pealt karva ja kaasneb ebameeldiv karva põlemise hais, aga ei lõika sisse ja ka karvad ei kasva niimoodi naha alla nagu žiletti puhul. Peal hoian 10 min. Ning tõmban karvad kreemiga kaasas oleva spaatiga maha. Väga odav toode õnnestus 2€-ga saada 125ml tuub ja 2ks korraks jätkub tervele kehale (jalad, käed, kaenla alused ja bikiini piiramine).
    Žilettidest olen kasutanud wilcinson sword plastik pakkis 4tk kolme tera ja niisutus ribadega žilette. Aloe vera roheline, meeste oma ja naistele kookose ja jojobaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antud Avoni depilatsioonikreemi juures võlus mind just see, et ta niidab karvad lausa juurelt! Ideaalne. "Eveline just epil" kohta olen aga enamasti kuulnud negatiivset, kuid ma pole iial seda ise testinud ja seega ei oska midagi kaasa rääkida.

      Delete
  5. Mina olen katsetanud päris mitut vahariba ja ka depilatsioonikreemi, siiani pole ükski neist eriti head tööd teinud. Üldiselt pole ma ka odavama variandi poole pöördunud, vaid pigem siiski kallima, et toode ikka toimiks ka. Ei teagi milles viga on olnud, äkki olen ise saamatu. Mina olen Žileti juurde kindlaks jäänud, enamasti kasutan Venuse Malibu ühekordseid žilette, sest reisin tihti ja neid on ka hea kaasa pakkida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis on viimane aeg Avonit proovida :) Kui aga sageli reisida, on igasugused potsikud ja tuubid tüütud, väike žilett seega mõnusalt mugav.

      Delete
  6. Olen proovinud vaharibasid ja depilatsioonikreeme, kuid ei ole ilmselt piisavalt püsiva iseloomuga, et nendega soovitud tulemtuseni jõuda. Enamuse ajast olen ikka klassikalise raseerimisega hakkama saanud. Aga nüüd poole aasta eest soetasin omale proovimiseks naistele mõeldud patareitoitel töötava raseerija ja mina olen rahul. Mugav kasutada, ei teki probleeme sissekasvanud karvadega, nahk saab vähem kahjustatud... ainult sääred tõmban siiski ühekordse raseerijaga üle, et siidisem tulemus saada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maria, mis firma raseerija sa ostsid? Ma olen selle peale mõelnud, kuid lõpuks jätnud soetamata.

      Delete

Blogger Template Created by pipdig