Monday, March 3, 2014

Naistepäeva loos! Võida 100 euro eest Avoni tooteid!

Naistepäev on ukse eest ja loomulikult peab Stellarium sellel vahval päeval meeles oma uusi ja vanu lugejaid! Nimelt loosime koostöös Avoniga sulle oivalise võimaluse võita saja euro eest tooteid, mida saad endale ise vabalt valida! Lisaks läheb loosi kuus üllatusauhinda. 

LOOS ON LÕPPENUD! VÕITJAD LEIAD SIIT.

Avon üllatab pidevalt uute toodetega ja mina tean, et leiaksin endale nende valikust nii käepäraseid pintseleid, häid kehahooldustooteid, elegantseid ehteid kui ka täiuslikku  dekoratiivkosmeetikat. Seega on see sinu võimalus - juba 8.märtsil võid sina olla see, kes endale kuni järgmise naistepäevani ilutooteid varub! Need fotod pärinevad Avoni  meigiseeriast "Fun & Funky", mille leiad SIIT.



Kuidas võita?

Sa pead olema Facebookis nii Avon Eesti fännilehe kui ka Stellariumi sõber. Kasuks tuleb, kui oled Stellariumi follower. Vajuta paremal, ümmargusel hallil ikoonil FOLLOW ja Join This Site ning oledki kohal!

Avon-ettevõte naistele fännilehega saad liituda SIINStellariumi Facebooki lehega saad liituda SIIN

Selleks, et see loos jõuaks võimalikult paljudeni, jaga seda linki enda facebookis/twitteris/blogis/instagramis. Kirjuta Stellariumi Facebooki selle loo alla, milliseid Avoni tooteid oled kasutanud või mida ihaldad. Tähelepanu! Mängus osalevad vaid need, kes linki kindlasti sheerivad. Võitjad teatame 8. märtsil.

Kellel ei vea Facebookis, võib vedada Instagramis. Kolm üllatust Avonilt lähevad loosi kõigi nende vahel, kes liituvad või on juba liitunud Stellariumi Instagramiga ja elavad postitustele kaasa SIIN.
SHARE:

40 comments

  1. Olen kasutanud jalahooldusvahendeid,meigieemaldajat,küünetugevdajat.

    ReplyDelete
  2. Avoni vanilje kehakreem on mu lemmik juba aastaid, nii super lõhn. Praegusest kataloogist jäid silma ühed võrratud ehted. Ja kohe mõtlesin, et need võiks mind ehtida mu poja pulmas . Nüüd loodan fortuunale, et saan need kingiks. See oleks lihtsalt super !

    ReplyDelete
  3. Olen kasutanud Avoni pärlipuudreid, peitepulka ja erinevaid lauvärve

    ReplyDelete
  4. Pole siiani olnud eriti usku kataloogikosmeetikasse ja kosmeetikakotti jõudnud vaid BB-kreem, loodan, et saan selle usu uute toodetega kummutada ;)

    ReplyDelete
  5. Oih, kommentar läks valesse kohta :) Vabandust!

    ReplyDelete
  6. Lemmikud on Avoni planet spa tooted.

    ReplyDelete
  7. Tere!
    Avonis on palju häid tooteid anewi tootesarjas,surnumere mudamask,kätekreem ja palju häid lõhnu.

    ReplyDelete
  8. Kapis on üks küünelakk Avonilt. :) Kuid olen palju häid sõnu ühe või teise toote kohta kuulnud.

    ReplyDelete
  9. Olen kuulnu häid sõnu ühe või teise toote kohta, endal on mul kodus Avoni küünelakk.

    ReplyDelete
  10. Olen kasutanud Avoni pärlipuudreid ja lauvärve

    ReplyDelete
  11. Ihaldan seda kuulsat veidra kujuga ripsmetušši. :)

    ReplyDelete
  12. Olen kasutanud Avoni pärlipuudrit , näomaski ja jalakreemi :)

    ReplyDelete
  13. Olen Avoni kreeme ja šampoone kasutanud. Olen rahul, kahjuks kolisin teise linna ja siin ei ole mul konsultanti sp enam ei olegi juurde ostnud. See võit oleks super, kindlasti varuksin endale hulgaliselt häid tooteid. Jõudu ja jaksu :) Tervitustega.

    ReplyDelete
  14. šampoonid ja kreemid, olen rahul ja sooviksin veel.

    ReplyDelete
  15. Planet Spa tooted on tõesti head ja võidu puhul valiks sealt kohe kindlasti igasuguseid tooteid. Samuti meeldivad Avoni küünelakid ning küünelaki kiirkuivati.

    ReplyDelete
  16. ma olen väga paljusid lõhnu ja shampoone - palsameid kasutanud, kui ka palju meigitooteid. (lemmiklõhnad - city rush ja little black dress)

    ReplyDelete
  17. Planet spa tooteid, mehele lõhn ja keha-juuksepesu geel, küünelakke. Kindlasti on veel midagi, aga praegu rohkem pähe ei löö.

    ReplyDelete
  18. Suured lemmikud on Avoni mega effects mascara ja nailwear pro+ sarja küünelakid. Kasutanud olen ka erinevaid kehahooldusvahendeid, lauvärve, huulepulki.

    ReplyDelete
  19. Facebookis kommenteeritud, jagatud, meeldib vajutatud ja instagramis follower ;)

    ReplyDelete
  20. Kehaspreid on head ja ka seerumid juustele :)

    ReplyDelete
  21. Planet Spa tooted suurepärased, puudripärlid nii päikesepuudri kui valgustpeegeldavad väga head ja huuleläiked ning küünelakid fantastilistes toonides :)

    ReplyDelete
  22. Olemas on pärlpuuder ja pintslid, samuti olen kasutanud kehahooldustooteid :)

    ReplyDelete
  23. Ei olegi kasutanud veel Avoni tooteid, aga väga sooviks neid proovida :)

    ReplyDelete
  24. Ei ole veel kasutanud Avoni tooteid, aga väga sooviks neid proovida :)

    ReplyDelete
  25. Olen proovinud ainult AVON-i ripsmetušši, hea meelega prooviks veel asju:)

    ReplyDelete
  26. Avoni Planet Spa tooteid fännan :)

    ReplyDelete
  27. Kasutan igapäevaselt palju Avoni tooteid alustades päevakreemist, meigist ja lõpetades kehahooldusega. Uusi meigipintsleid pole veel jõudnud proovida, kuid väga sooviksin. :)

    ReplyDelete
  28. Kasutan palju Avoni tooteid, lemmikuteks on kujunenud Planet spa tooted, samuti kasutan aastaid Foot works jalakreeme, olen soetanud ka erinevat jumestust...viimase aja lemmiks on sensatsiooniline tekitanud erilise kujuga ripsmetuss, kakasutan uusi palsamiga huulepulkasid ja mulle meeldib nende juures suur värvivalik :) Lõhna valik on samuti hea.

    ReplyDelete
  29. tahaksin väga proovida avoni kreeme ning jumestustooteid. Kõk siiani kasutatud on väga hea mulje jätnud ja super!

    jagasin oma blogis, mida üritan küll alles käima lükata aga ehk õnnestub: http://gosflic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Olen Avon'i tooteid vähemalt 8 aastat ja pettuma ei ole pidanud. Viimasel ajal olen enda jaoks avastanud erinevad Avon'i parfüümid, mis on mind üllatanud (püsivad päris kenasti peal + suur valik erinevaid parfüüme taskukohase hinna eest). Hetkel võib minu vannitoast leida Avon'i tooteid kehakoorjast kuni huulepulkadeni. Ihaldan sealt palju tooteid, mida veel proovinud pole. :)

    ReplyDelete
  31. Olen kasutanud avoni sära andvat kätekreemi.. Kindlasti tahaks veel erinevaid asju proovida!!! :)
    jagasin facebookis! :)

    ReplyDelete
  32. Olen kasutanud avoni sära andvat kätekreemi ja kindlasti tahaks veel palju erinevaid asju proovida! :)
    jagasin ka facebookis! :)

    ReplyDelete
  33. Ma olen nii paljusid Avoni tooteid kasutanud, et neid siin ette lugedes tuleks see nimekiri liiga pikk. Praegu tahaksin ära proovida uue CC-kreemi ja ka pintslite arsenal vajaks välja vahetamist.

    ReplyDelete
  34. Ma olen väga agar Avoni kosmeetika ja kehahooldustoodete kasutaja. Suurem osa mu kosmeetikakoti sisust pärinebki just sealt. Olen enamasti iga tootega rahule jäänud ja meeleldi kasutan neid ka tulevikus. :)

    ReplyDelete
  35. "Skin So Soft" sarja kehaspreid/õlid on parimad ! :P

    ReplyDelete
  36. Avon'i toodetega on mul vähe kogemusi. Kindlad lemmikud on küünelakid, mis kuivavad kiiresti ja püsivad küüntel kaua. :) Teiste Avon'i kosmeetikatoodetega puudub igasugune kogemus.

    ReplyDelete
  37. Avoni toodetest soovin kindlasti proovida Supershock MAX ripsmetušši! :)
    Jagasin ka fb-is: https://www.facebook.com/angelika.usin/posts/10200789942310422?stream_ref=10

    ReplyDelete
  38. Avoni toodetest soovin kindlasti proovida Supershock max ripsmetušši! :)
    Jagasin ka fb-is: https://www.facebook.com/angelika.usin/posts/10200789942310422?stream_ref=10

    ReplyDelete
  39. Mina olen üks neist, kellele meeldib tellida Avoni tooteid, sest kuna ajagraafik on niivõrd täis õppimist ja muid tegevusi, ei leia üldse aega, et poodides tuhnida ning riskida uute toodete proovimist. Arvestades ka seda, et hinnad pole alati nii soodsad, kui tahaks, siis ei saa ühte ja teist endale lubada. Seepärast meeldib mulle Avon'i katalooge alatasa sirvida, kui lõpuks kodus puhkamas. (Nii mõnus on viimaks voodisse heita ja kerge valguse käes teki all kataloogi lapata, ütlen ma Teile :) ) Seetõttu on minu Avoni arsenal üpriski suur. Kasutan Naturals avokaado ja makadaamiapähkliga šampooni ja maski, mis on lihtsalt suurepärased superniisutajad.Juustepesu puhul võtsin ka kasutusele juukseõli (Goji marjaga) ning lisan alati tilgakese šampooni sisse. Muudab juuksed tõeliselt läikivaks, ilusaks ning mõnus lõhn ümbritseb mind terve päeva. Ei saa ilma ma ka Planet Spa padjaspreita!! See on lihtsalt super!! Just sellistel aegadel, kui on vaja valmistuda eksamiks, on see MUST toode. Õhtuti on niiiii mõnus magama jääda kummeli ja lavendli lõhnamaailmas ning stressi ja väsimust ei tunne järgmine hommik üldse! Soovitan soojalt. Ei saa ma mööda ega ümber veel Surnumere mineraalidega näokoorijast ning jasmiiniga vannieliksiirist, mis just viimati proovitud said. Jumestustoodetelt eelistan Luxe sarja. Eriti aga jumestuskreemi puhul, sest minu heledale nahale sobib just Porcelain ning Luxe jumestuskreem on ainuke, mida väljastatakse Avonis ka Porcelain toonina. Lemmiklõhna soetasin samuti Avonist, nimelt Today Tomorrow Always Amour. See on niivõrd sensuaalne, naiselik ja mõnus. Minu jaoks ideaalne lõhn. :) Loomulikult on ka veel pisemaid ja suuremaid tooteid, millest rääkida ning mida kasutada jõudsin (võib-olla peakski mingi hetk leidma aja ja tegema arvustusi), kuid see list pole jõudnud veel lõpule. Kaugelt sellest. Pidevalt tekib midagi uut ja huvitavat, näiteks uus Femme lõhn, mida proovida tahaks või need armsad kevadised aksessuaarid (kes teab,mida ma mõtlen?). :D Väidan kindlalt, et on veel palju (just nimelt PALJU) tooteid, mida ma veel proovida pole saanud ja mida kindlasti tahaksin. Naised ju siiski uudishimulikud ja avatud kõigele innovaatilisele! ;)

    ReplyDelete
  40. Olen kasutanud päris palju avoni tooteid. Kõige enam meeldib mulle avoni juukseseerum, see sobib ideaalselt minu kräsustele ja kuivadele juustele. Sooviks seda jälle väga kasutada! Veel olen proovinud ka muid juuksehooldus tooteid, spreisi, shampoone jne.
    Kasutnud olen ka kunagi ammu mõningaid lõhne.
    Sooviks väga veel kasutada igasuguseid tooteid, st jumestuskreeme juuksehooldus vahendeid ning ka näo-ja keha kreeme, midagi pragusel ajal oleks väga vaja. Olen olnud siiamaani kõigi avoni toodetega rahul!

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig