Sunday, July 27, 2014

My Favorite Summer Perfumes

Ma seadsin ühel õhtupoolikul oma koduaia rõdul sisse väikese stuudio. Päike paistis ja mulle meeldis, kuidas valgus läbi ronirooside rõdule langes. Viisin magamistoast õue kõik oma selle suve lemmikuimad parfüümid ja asusin neid pildistama. Kell muudkui läks, mulle tundus, et ma kaotasin igasuguse ajataju, kuid ma nii väga nautisin sel õhtul parfüümide pildistamist. 

Mulle meeldisid pikka aega vaid väga kanged ja vürtsikad parfüümid. Ma kandsin neid nii suvel kui talvel. Kõik muutus, kui mulle kingiti Balmaini parfüüm "Eau D`Ivoire", mis avas uuesti minu maitsemeele kergematele lõhnadele. Samas ei pea ma "Eau D`Ivoire" kergalseks kurgilõhnaks, pigem on tegemist nutika parfüümiga, kus on peidus elegantne annus värskust. Jätkuvalt kasutan suvel seda lõhna kõige rohkem, mida reedab ka tõik, et lõhn pudelis on jõudmas poole peale. Minu portree Balmaini parfüümile "Eau D`Ivoire" leiad SIIT


VIP Rose on Herrera 212 sarjas selle aasta uustulnuk. Lõhn, mis kehastab glamuuri ja New Yorgi moepidude lõbusat atmosfääri. Tegemist on taas värske ja sensuaalne lõhnaga, mis peaks meeldima ka nendele, kelle valikus on näiteks Armani "Si". Kui lõhna "Si" võrrelda VIP Rose`ga, siis mõlemas on peidus parajalt magus noot, kui kindlasti pole see lääge.  VIP Rose`i tipunootides kerkivad esile roosa šampanja värelevad noodid. Südamenootides paljastuvad virsikupuu õite akordid ja lõhnabaasi täidavad sensuaalsed ning pehmed puidunoodid. Kui tulla tagasi "Si" ja "VIP Rose`i" võrdluse juurde, siis pigem on "Si" soojem lõhn ja "VIP Rose" omakorda jahedam. Igatahes on see vallutanud minu suvelõhnade TOP  5. 



Jätkates Carolina Herrera lõhnade lainel - minu teine suur lemmik peidab end just selles efektses lillas pudelis. Carolina Herrera on ennekõike kõrgmoe looja ning see kajastub stiilselt sellel parfüümipudelil. Pudelit kaunistab lilla, krokodillimustriline ümbris kontrastsete siniste ääreõmblustega ja suursugune lips, mida kroonisid tähed CH. Tõsi, mõni aeg tagasi kadusid minu pudelilt ära kuldsed CH tähed ja nüüd hoian riidest lipsu küljes oma Pi-Ret Jewlery kõrvarõngaid. Tegemist on Carolina Herrera lõhnaga "Sublime", milles on tunda patšulit ja roosi. Enamgi veel - värsket, puuviljast aroomi süstivad omakorda bergamot ning passioon ja nagu sellest veel vähe oleks. Lõhnas leidub ka orhideed ja nahka, mis lisavad parfüümile modernse nüansi. Kui sulle meeldivad Carolina Herrera lõhnad, millel on kõigil omapärane kõrbenud suhkru baas, siis kindlasti pakub sulle elamuse ka "Sublime".


L`Artisani lõhnad on minu maailmas uued. Esimene, millesse sügavalt kiindusin, on "Batucada", mis on saanud inspiratsiooni Brasiilia rütmidest. Selles lõhnas on kirjas märk hästi algavast päevast. Minu nina püüab lõhnabuketist kinni sidrunheina värskuse - sellise, mida ma vajan just hommikul, kui olen pärast ärkamist kerge duši võtnud. See on lõhn, mida sa võid julgelt üle terve keha tuhistada ja mis ei mõju teistele liiga pealetükkivalt. "Batucada" seostub mulle madalate suvekingade, õlgkübara ja romantilise seelikuga. Olen "Batucada" lõhna portrereerinud varem SIIN. Suur oli minu rõõm, kui just sedasama arvustust, millele äsja viitasin, jagas oma L`Artisani ametlik Facebooki lehekülg, mille leiad SIIT. Kus on sinna tuleb juurde! Lisaks "Batucada" lõhnale on minu teiseks eelistuseks L`Artisani nišilõhnade seas "Ananas Fizz". See lõhn on palava ilmaga perfektne partner. Märksõnadeks erakordne kokteil värskusest. "Ananas Fizzist" on Stellariumis õige pea tulemas väike portree. Milline nendest parfüümidest on sinu lemmik? Milliseid lõhnu kasutad suvel kasutad? Ja milline tundub minu kirjutise põhjal kõige ahvatlevam? Jaga seda postitust oma Facebookis, Twitteris, blogis, vasta ühele eelnevatest küsimustest ja juba 1.augustil loosin ühele õnnelikule välja Carolina Herrera minilõhna "VIP Rose".


On one evening I decided to set up a little studion on my garden balcony. Sun was shining and I adored how the natural light peeked through roses and landed on the balcony. I carried all my perfumes that have been my favourites during this summer outside and started photographing.  Time passed and I felt like I lost the sense of time, because I truly enjoyed catching all my perfumes on photos.   

For the longest time I really liked only the strongest and spiciest perfumes. I wore them during summer and winter times. Everything changed when I got Balmain's perfume "Eau D'Ivoire" as a present and it reopened my taste for lighter perfumes. At the same time I don't think that "Eau D`Ivoire" is volatile cucumbery scent, it is rather very clever perfume that hides a dose of elegant freshness in it. I still use this perfume the most on summer days and that can be seen from the fact that the bottle is almost half empty. My full portrait on Balmain's perfume can be found in HERE

VIP Rose is a newcomer from Herrera 212 series. A scent that impersonates glamour and joyful atmosphere of  New York's fashion parties. Again, it is fresh and sensual perfume, that would be a perfect choice for the one who love to use Armani "Si". When comparing these two, both ones have quite sweet note in them, but it is definitely not treacly. The top notes of VIP Rose hide the flickering notes of pink champagne in it. When it comes to heart notes, there will be accords of peach tree blossoms. Base notes are filled with sensual and soft wooden scents. Coming back to the comparison of the "Si" and "VIP Rose", then "Si" is much warmer and "VIP Rose" cooler. By any means, it definitely has conquered my summer perfumes TOP 5.

Continuing with Carolina Herrera perfumes, my other huge favourite hides itself in this nifty purple bottle. First and foremost, Carolina Herrera is a high-fashion designer and this runs perfectly through this perfume bottle. The bottle has been adorned with purple, crocodile patterned casing with the contrast of the blue linings and magnificent bow marked with the letters CH. True, some time ago I lost the golden letters CH from the bottle and now I keep my Pi-Ret Jewelry earrings on this bow made of fabric. It is the Carolina Herrera's perfume "Sublime", that hides patchouli and rose in it. Even more than that - it also has fresh, fruity aroma that comes from bergamot and passion fruit. This is still not enough and you could find orchid and leather from the scent, that will add a modern touch to the perfume. If you like Carolina Herrera's perfumes that all have unconventional base of burnt sugar, then "Sublime" will offer you the wonderful thrill.

L`Artisan's perfumes are very novel in my world. First one that stole my heart, was "Batucada", that has gotten the inspiration from Brasilian rhythms. I have reviewed "Batucada" before in HERE. My joy was enormous when the very same review was shared by L`Artisan's authorised Facebook page that can be found in here. Where there is one, there will be more! The other favourite of mine has been L`Artisan's "Ananas Fizz". This perfume is the perfect partner when the weather is hot. Key words have to be 'magnificent cocktail from freshness'."Ananas Fizz" will be thoroughly portrayed very soon.Which one of these perfumes is your favourite? Which one you happen to use yourself? Or which one sound the most tempting based on my descriptions?  

PHOTOS: Stella K. Wadowsky
SHARE:

10 comments

  1. Nendest on mu lemmik "VIP Rose" & ühtlasi tundub see Sinu kirjutise puhul kõige ahvatlevam.
    See suvi otsustasin "Carolina Herrera 212 sexy" kasuks (kingiti emadepäevaks) ja "Puma flowing" - viimane on küll "eau de toilette", aga kui kevadel selle Saksamaalt ostsin, oli see suurte valikuvõimaluste seast võrratuim !

    ReplyDelete
  2. Minu suvine lemmik on "VIP Rose"

    ReplyDelete
  3. Minu lemmik on nendest kindlalt Carolina Herrera 212 "VIP Rose", kuid väga huvitav tundus ka Balmain "Eau d'Ivoire". Suveparfüümidest on mul praegu kasutusel Escada "Born in Paradise" ning Guess Girl Summer.

    ReplyDelete
  4. VIP Rose tuleb nüüd küll ära proovida- Si on ka minu üks lemmikutest :-D

    ReplyDelete
  5. Kaunid fotod ja sisukad lõhnaportreed, kõik väga ahvatlevad, aga kuna armastan Armani Si`d, tundub, et CH VIP Rose on kõige ahvatlevam :)
    Selle suve lõhn on olnud Escada "Born in Paradise" ja vahelduseks avastasin uue kerge värske tsitruselõhna Avonilt "Scent Essence Sparkly Citrus" :)

    ReplyDelete
  6. Fotod on väga ahvatlevad, valgus mängib tõesti kaunilt! Balmaini parfüüm "Eau D`Ivoire" tekitas huvi, sest kasutan igapäevaselt just kergeid lõhnu (Escada Born in Paradise, L`eau par Kenzo jms), aga sellest polnud ennem sinu portreelugu kuulnudki. Tegelikult olen praegu just vürtsikamate lõhnade avastamasretke alguses, hetkelemmik Guerlain`i La Petite Robe Noire, mida soovitan, mina täielikult armusin sellesse, samuti Gucci Quilty.
    Sublime`i pudel on väga vaoo ja L`Àrtisani lõhnu tahaks ka uudistama minna, ei ole nendega üldse ennem kokku puutunud.
    212 oli pikalt minu lemmik, mitu pudelit sai ära kasutatud, seega on ka VIP listis, mida nuusutama minna, no enda parfüümikogus oleks ta veelgi toredam :)

    ReplyDelete
  7. Sinu selle suve lemmik meenutab väga minu lemmikut, milleks on Rochas "Fleur D`Eau".... värske, vürtsikas ja salapärane. Kaubanduses seda enam saada ei ole ja viimane tuli hankida eBay-st. Balmaini "Eau D`Ivoire" tekitas vägagi huvi ;)

    ReplyDelete
  8. Kahjuks pole mul võimalust olnud neist ühtegi proovida, aga VIP Rose tundub põnev :)

    ReplyDelete
  9. Too viimane Ananas Fizz tundub väga ahvatlev ;)

    ReplyDelete
  10. Minu suve lemmik on Hermes Jour d'Hermes. Avastasin selle kevadel ja sai kohe ka lemmikuks. VIP Rose tundub väga põnev.

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig