Wednesday, July 23, 2014

Sea Of Shoes

Jah, kingad on minu nõrkus. Meeldib see minu rahakotile või mitte. Kui ma netipoodides ringi surfan, laon ostukorvi tosin lemmikpaari ja lõpuks valin nendest endale kõige meelepärasemad. Siis jään pikisilmi pakki ootama. Igaüks, kes on endale netipoest midagi tellinud, teab seda mõnusat elevust, mis saadab neil päevil, kui pakk on sinu poole teel. Minul on juulikuus olnud tõelised jõulud, sest premeerisin ennast mitme uue kingapaariga. 

Ma ei ole nii rikas, et osta odavaid asju - see lause on tõeline klišee, kuid tõsi, mis tõsi. Kingi ja käekotte valides olen enda jaoks enamasti välistanud kiirmoeketid ja valinud ülimalt kvaliteetsed kaubamärgid. Mulle meeldib vahel oma garderoobis ringi vaadates hoida käes kingi, mis on mul olnud kümmekond aastat või veelgi kauem. Nad on mind aastaid teeninud, mina olen nende eest hoolitsenud ja näib, et kõnnime koos läbi aastakümnete. Seega pole ka minu seekordne galerii sugugi kallis, sest kui kingapaari eest välja käidud summa aastate peale ära jagada, muutub see naeruväärselt väikeseks. Sellest valikust soetasin endale kaks paari kingi. Kes arvab ära, millised kuller neil päevil mulle koju toob?




3. Vicini sandal
4. Dr.MartensYasmin Heeled sandal
5. Rupert Sanderson
6. Sebastian sandals
7. Agnona sandals
8. Kenzo sandals
9. Vivienne Westwood Anglomania + Melissa
10. Camilla Skovgaard sandals

Shoes! Yes, they are my weakness, whether my purse likes it or not I can’t change it. Surfing in online shops I usually put a dozen favourite pairs into my shopping basket and then choose one or two most favourite pairs at the end. And then I wait, and wait… impatiently. Anybody who has ever ordered anything online knows the excitement that fills your days waiting while your package is on its way. 

This July has been like Christmas for me as I rewarded myself with a couple of new pairs of shoes. This July has been like Christmas for me as I rewarded myself with a couple of new pairs of shoes. I am not rich enough to buy cheap things – it is a cliche, but very true. When I am choosing shoes and handbags I have excluded chain stores, as the products usually are not meant to be long lasting. When looking around in my walk-in wardrobe I like to hold a pair of shoes that I have had for ten or more years. They have served me for years, I have taken care of them, and it seems that we are walking together through the decades. Today’s gallery is not expensive, if you divide the money by the years - it looks ridiculously cheap. From this choice I got 2 pairs. Guess which ones the courier will bring to my door this week?

SHARE:

13 comments

  1. Teen kaks pakkumist: kas siis paar nr 6 ja 9 või paar nr 7 ja 2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tundub, et nr.6 ehk Sebastianid on kõigi lemmikud :) Paraku pole ükski nendest minu poole teel. Sel korral on pisut teistsugune valik :)

      Delete
  2. Kuigi kõik kingad ilusad, pakuksin et üks neindest kahest paarist tellitutest oleksid nr 6 Sebastianid :)
    Minu lemmikuteks oleksid veel ka nr 4 Dr Martensid.
    Kingi pole kunagi ühelgi naisel liiga palju ja kvaliteetsed asjad tähendavad ka mugavust ja kestvust.
    Sama käib ridikülide kohta, sest käekott on osa naisest - see on alati kaasas, seal on kõik elutähtis ja see moodustab terviku välimuse ja stiilliga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minult on vahel küsitud, kas ma kõrgetel kontsadel ära ei väsi. Eks õhtuks ikka ehk väsin, kuid kvaliteetse kõrge kontsaga kingaga on ikka väga mugav käia. Näiteks üllatas mind väga positiivselt Jessica Simpsoni kingabränd, mis on loonud tõeliselt mugavad kingad. Kinkisin fotograaf Meisile ühed Simpsoni platvormid ja ta käib nendega väga vapralt kõikjal :)

      Delete
  3. Mulle meeldib kõige rohkem paar nr. 6. 9. ja 2. on ka toredada, aga kõigi kohta võiks öelda, et isikupärased :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, kingal võiks olla isikupära. Mulle ei istu päris Lady Gagalikud kingad, milles ta halvematel päevadel isegi punasel vaibal kergelt koperdanud on, kuid minu seekordne galerii meeldib mulle väga. Juba uuel nädalal on uues kingade postituses uus teema ja täiesti teistsugused jalavarjud :)

      Delete
  4. Tänu Sulle leidsin enda jaoks uue netipoe ja olen seal kaks tundi ringi kolanud. Aitäh! Esimene tellimus läks teele. Sinu kingadest arvan, et kõige sinulikumad oleks 2, 3, ja 6. Kõige ebasinulikumad 1 ja 8. Kuid kogu galerii on iga kingagurmaani unistus. Edu Sulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii. Ma nüüd põlen uudishimust! Mida Sa endale tellisid? Kas ema pole Sulle öelnud, et enne tellimist tasub ikka üks päevake mõtlemisruumi jätta? :D Aga jah... Sina arvasid ühe numbri ära! Ehk siis ühes karbis jõudsid just täna minuni kõige ebaminulikumad kingad :)

      Delete
  5. minu meelest on ka kõige Sinulikumad kingad nr. 2 :) ootan põnevusega, milline oli Sinu tegelik valik! :)
    ps! igaks juhuks- see lause on vist nii hoopis "ma ei ole nii rikas, et osta odavaid asju!" :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eile jõudis esimene pakike kohale ja õige pea on oodata outfiti-postitust. Suur aitäh paranduse eest!

      Delete
  6. Miskipärast ma arvan, et seal on nr 3 ja nr 6, kuid ma südamest loodan, et seal pole nr 1! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. See lause viimane osa kõlas väga meeleolukalt, sain hommikul kohe muige suunurka :) Aga tõepoolest on 3 ja 6 sellest galeriist tõelised päikesekiired.

      Delete
  7. 5 ja 6, kuigi 2 on täiesti Stella :)

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig