Friday, September 19, 2014

Girl Friday: Feelin` Invincible!

I remember the first time mixing the suit and adidas shoes in London about dozen years ago when I stayed there longer. Inspired by men I saw in the subway at early hours in the morning wearing smart suits, cool ties and way too fancy running shoes to go with it. Not to mention the odour of the perfect perfume in the air... 

When adidas resurrected its 80s inspired ZX Fluxes I sort of went through the London time againd and these rather long looks I gained from the gentlemen later... For today's "Girl Friday" post I mixed grey suit with blue ZX Fluxes - just love it! Added a touch of royalty to adidas with my Ariella London vintage coat. Coat and a running shoes are working really well together I reckon. At this photo session I felt like invincible - ZX Fluxes give you real super powers to climb every wall if you want. And I did want and - I did it! Was lucky having Meisi there to capture the moments.


Esimest korda elus miksisin ülikonna ja adidased ajal, kui peatusin tosin aastat tagasi pikemalt Londonis. Toona inspireerisid mind hommikuti metroos tööle sõitvad mehed, kellel eranditult kõigil oli ees cool lips, seljas vinge ülikond ning jalas võimatult ägedad sportlikud jalanõud. Heast parfüümist, mis neid saatis, ei hakka ma siinkohal rääkimagi. 

Kui adidas äratas ellu 80ndatest inspireeritud kultusdisainiga ZX Flux vabaaja jalatsid, kangastus mulle taas minu Londonis veedetud aeg ja kõik need härrad, kellel minu pilk liiga pikalt peatus... Seekordse "Girl Friday" postituse jaoks viisin kokku oma halli ülikonna ja sinised ZX Flux adidased - see kooslus meeldib mulle pööraselt. adidastele lisab teatavat kuninglikkust minu must vintage mantel, mis tõestab, et spordijalanõu on ka elegantse mantliga šikk. Pean möönma, et tundsin sellel pildistamisel end võitmatuna - ZX Flux adidased tekitavd lihtsalt tunde justkui võiksin ka mööda seina üles kõndida. Muide, tegin ka proovi ja fotograaf Meisi püüdis minu katsed pildile.

PHOTOS: Meisi Volt
Outfit details:

Shoes: adidas ZX Fluxes
Suit: Theory
Tie: Kiton Napoli 
Bag: Karl Lagerfeld
Watch: Marc by Marc Jacobs
Necklace: Pi-Ret Jewelry
Earrings: Cartier

SHARE:

4 comments

  1. Mida sa oma juustega teed? Nad on kogu aeg nii lopsakad! Vahelduseks kleitidele on see überäge ootd. Edu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selle konkreetse postituse jaoks koolutasin pisut juukseotsi. Peamine on vast see, et juuksed oleksid terved ja otsad lõigatud. Mul on kiirete kääridega juuksur Maarika Heering, kes minu juuste eest hoolitseb. Alati, kui käin juuksuris, teeb ta mulle Kerastase hooldust, mis on üks parimatest, mida olen testinud.

      Delete
  2. Minu jaoks on see trend jällegi täiesti mõistmatu. Tennised + igapäevane riietus on minu silmis okei aga jooksujalanõud + ülikond/kleit/elegantsem riietus on minu jaoks täiesti OUT. Ei tea, kas ma olen ainus...

    Muidu näed suurepärane välja nagu alati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, kui tore, et tekib väike mõttevahetus :) Need konkreetsed jalanõud on adidas ZX Flux vabaaja jalatsid, jooksujalanõudega pole mingit pistmist. Ehk neid võid miksida nii kuidas hing ihaldab. Lähiajal on oodata järgmist postitust, kus miksin kleidi ja värvilised adidased. Jään huviga Sinu arvamust ootama :)

      Delete

Blogger Template Created by pipdig