Sunday, September 21, 2014

My Tips & Tricks: How to update your outfit?

Näita mulle naist, kes ei armasta aksessuaare! Käevõrud, kellad, kõrvarõngad, kaelaehted, käekotid, kingad ... Oeh. Need on ju naiste moodsad mänguasjad, mis annavad riietusele täiesti uue hingamise! Kuidas muutub üks ja seesama riietus kui sellele lisada uued käevõrud, kell, kaelakee ...

Mõned minu käekellad on tosin aastat vanad. Ma olen neid erakordselt hästi hoidnud ja pole vist mingi uudis, et nad peavad vastu kauem kui riieded. See Marc by Marc Jacobsi käekell on minu kogus uustulnuk. Ma olin kaua otsinud uut käekella ja Tallinnas, Viru Keskuse Goldtime poes jäi see lihtsa disainiga käekell mulle silma. Seega otsustasin end ühe uue kellaga premeerida. Kes sind ikka õigete kingitustustega premeerib, kui mitte sa ise? 



Sõrmustel on minu jaoks olnud alati tähtis koht. See pildil olev musta safiiri ja briljantidega sõrmus on kingitus minu abikaasalt ja olen kandnud seda läbi aastate erinevatel puhkudel ja täiesti erinevate rõivastega. Ta pole liiga pidulik ning sobib pea iga sündmusega. Käsitöö käevõrud on Pi-Ret Jewelry looming (vaata lisa SIIT) ja neid peab mul alati olema ümber käe vähemalt kolm kuni neli. Kes ikka vähemaga lepiks? Mitte mina. Millised ehted on sinu jaoks asendamatud? Ma ei tea, kas mina olen ainuke, kuid ilma abielusõrmuse, käekella ja kõrvarõngasteta kodust välja minnes on mul tunne justkui oleksin alasti ... Millised ehted on alati sinuga ja sinu jaoks asendamatud? 

LOE LISAKS: Stellariumi kingakollektsioon läheb müüki!

PHOTOS: My Dear Readhead

Find me a woman who doesn`t love accessories! They`re like toys for grownups, aren`t they They personalize outfit, they often last a lot longer than clothes and they can be a good, quick and not too expensive treat on day when you really need one!
SHARE:

1 comment

  1. Päris kindlasti on minu jaoks asendamatud lahedad kaelakeed. Mida värvilisemad, seda paremad. Mul on neid vist ikka peaaegu igas mõeldavas värvitoonis. Muidu ma väga ehteid ei kanna, aga kaelakeesid küll. Ja käevõrusid ka. Muide, võiksid kunagi teha postituse neile, kel sarnaselt minuga kõrvaauke pole, aga kes tahaks ikka kihvte ja ilusaid kõrvakaid kanda. Äkki on veel minusuguseid? :D

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig