Friday, October 10, 2014

Girl Friday: There's no such thing as bad weather

Sügis toob palju head. Näiteks põhjuse sukelduda oma garderoobi sügavustesse ja leida sealt asju, mis on tormaka suve jooksul täielikult ununenud. Ma naudin karpidest kübarate välja võtmist ja mantlite lahti pakkimist. Sel aastal kinkisin oma garderoobist mõned mantlid ära, sest lõpuks ei saa ju asju lõputult alles hoida. 

Minu uustulnuk on firma Firetrap villane jakk, mida kandsin päeval, kui käisin ühel mõnusal jalutuskäigul Viimsis mere ääres. Nimelt intervjueerisin ajakirja Kroonika jaoks tegusat poliitikut Mari-Ann Kelamit ja me otsustasime, et teeme tema kodukohas väikese tiiru. Meiega tuli kaasa proua Kelami koduvalvurist koer Lucky, kellega mul oli rõõm koos poseerida. Väljas oli erakordselt tuuline, kuid minu kübar seisis vapralt peas ja meeleolu oli suurepärane. Mulle meeldib ütlus: ei ole olemas halba ilma, on vaid halb riietus. Tõsi, ma pelgan, et selle postituse peale helistab mulle minu emake ja küsib: "Tütreke, miks sul kindaid käes pole?" 


Fall brings so much good with itself - the reason to dive into the wardrobe and find things that you already forgot during exciting summer. I enjoy getting hats out of their boxes and unpacking coats. This year I gave some of my coats away, because at the end of the day, you can’t keep everything forever. 

My newcomer is Firetrap jacket I wore on the day, when I took a wonderful walk by the sea. It was extremely windy, but my hat stayed on its place and mood was amazing. I like the saying: there's no such thing as bad weather, only unsuitable clothing. I wish everyone a joyful Friday! 

Outfit details:

Jacket: Firetrap
Dress: Forever 21
Sweater: Cynthia Rowley
Wellies: Hunter Original Welly Metal Antique Gold 
Socks: Hunter Fleece Welly Socks
Hat: vintage
Perfume: Serge Lutens "Chergui"

PHOTOS: Ardo Kaljuvee

SHARE:

5 comments

  1. Positiivne sügise ja talve juures on see, et kuna Eestis on neli aastaaega (võrreldes muude kohtadega, kus aastaringne suvi näiteks), annab see põhjuse soetada ja liigitada oma garderoob neljaks : kedave-, suve-, sügis- ja talvegahooaja komplektideks :)
    Punane kübar ja punane huulepulk on nii kaunid koos :) Kannan tavaliselt musta või tumesinist kaabut, viimati elasin ohtlikult ja soetasin helehalli kübara :D Aga punased huulepulgad on mu selle sügise lemmikud, annavad särtsu ja energiat :D
    Täpi i-le panevad säravad Hunterid, kuigi ise pole kummikuinimene olnud, hakkan neisse vaikselt ära armuma:)
    Sinu piltide järgi hakkab sügis lausa meeldima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helehall on viimasel ajal ka mind saatnud. Esmalt käekoti näol ja nüüd otsisin välja oma läinud aastal soetatud tviidkostüümi, mida asun Hunteritega sobitama :) Kummikud on väga ohtlikud tegelased... Kui majja tuleb üks paar, siis ei jää teine tulemata :)

      Delete
  2. Fotod kaunid nagu alati, mina muidugi tahaks, et see mantlike oleks pikem :) Minul täna just plaanis suvi sisse pakkida ja sügis-talv lahti, need mida külmaga kapisügavustest veel välja pole otsinud, paitada oma villaseid kleite ja kampsuneid ja suuri salle. ja uued kummikud ostsin ka, milledega lehtedes sahistada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nõus Sinuga. Ma ise kannan ka valdavalt ikka põlvedeni mantleid, kuid see on vahelduseks päris mõnus. Ja kui küsida tohib, siis millised ja mis värvi kummikud Sa ostsid? :)

      Delete
  3. Sa võid mida iganes ilmselt pähe panna, kõige õudsema torbiku ka maailmas ja näed jätkuvalt elegantne välja. Ilus!

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig